הפקת פרסומות וידיאו

הפקת פרסומות וידיאו

לכולכם יוצא לראות פרסומות וידיאו. אולם- האם אתם יודעים מה עומד מאחורי הקלעים של פרסומות הווידיאו? כיצד מתבצעת הפקת פרסומות וידיאו? במאמר זה, נכנס למה שמתרחש מאחורי הקלעים, בעת הפקת סרטון פרסומי.

מאחורי כל סוג הפקה- עומד תסריט:

אין זה משנה, אם סרטון פרסומי מופק בהפקת ענק, או באמצעים פשוטים. העיקר- הוא החשיבה מאחורי התסריט. לסרטון פרסומי חזק- חשוב תסריט איכותי. על התסריט- להעביר מסר קצר. בתסריט, מפורטים התפקידים של כל אחד ואחד מהניצבים והשחקנים בסרטון.

התסריט מוכן? אפשר להעביר לשלב הצילומים.

מה אורכו של סרט פרסומי?

סרט פרסומי, צריך להיות כמה שיותר קצר. אורכו של סרט פרסומי המיועד לטלוויזיה, הוא 30 שניות.

איך מעבירים מסר חזק ב30 שניות? זהו הסוד של סרטון מקצועי. זהו גם הסוד של תסריט חזק, המצליח להעביר מסר חזק. כאן, גם נכנס התפקיד של האפקטים והגימיקים המולבשים על הסרטון. גימיקים שמכינים בתוכנות עריכה מתקדמות, כגון: אפטר אפקט.

מה כוללת הפקה מקצועית של פרסומת וידיאו?

הפקה מקצועית של סרטון וידיאו, הינה הפקה מקצועית לכל דבר. ההפקה כוללת כל מה שכוללת הפקת סרט רגיל: בצילום הסרטון ישתתפו שחקנים וניצבים. לצורך הצילום יש צורך בתלבושות לשחקנים, איפור מתאים, תאורה מקצועית, וציוד צילום מקצועי. למידע נוסף בנושא היכנסו לאתר https://www.blue-monkeys.com/he/.

מה ההבדל בין שחקנים וניצבים? אז מה ההבדל בין שחקנים לבין ניצבים? לשחקנים, יש תפקיד פעיל בתסריט, ובצילום הסרט. הניצבים- הם יותר סטטיים. סוג של תפאורה אנושית. אולם, גם לניצבים יש תפקיד חשוב. נסו להוריד את דמויות הרקע מהסרטון- והסרטון איבד את המשמעות.

שלב עריכת הסרטון:

עריכת הסרטון הפרסומי, מתבצעת בכמה שלבים. את עריכת הסרטון, מבצעים בחדר עריכה מקצועי. בצילומים,  הוכן החומר המצולם. במהלך העריכה, ישדרגו את הסרטון עם גרפיקה שהוכנה בתוכנות הגרפיקה, ובתוכנת אפטר אפקט.

בחדר העריכה, מצמידים את קטעי הקריינות המוקלטים אל הסרטון. בשלב העריכה, אנו גם מוסיפים כתוביות לסרטון.

אז מיהו הצוות המקצועי שעומד מאחורי כל סרטון פרסומת?

מאחורי כל סרטון פרסומת קצרצר, עומד צוות שלם: תסריטאי, צלמים, טכנאים, שחקנים, ניצבים, עורכי וידיאו, אפטרסטים, ועוד.

כתוב/כתבי תגובה