עלות סרטון תדמית – העם עלות שווה לתועלת?
ביניכם לבין סרטון תדמית מקצועי לעסק מפרידים כמה אלפים בני שתי ספרות, אך האם יש הצדקה להוציא סכום כל-כך גבוה עבור סרטון של 30 שניות עד דקה? האם עלות סרטון תדמית שווה את התועלת שמפיקים ממנו?
תוכנית חסכון
אחת הדרכים להסתכל על זה היא כהשקעה בתוכנית חסכון מניבה וארוכת טווח. כמובן שההסתכלות הזו רלוונטית רק כאשר מדובר בסרטון יוצא מן הכלל, שהחשיפה שלו ויראלית ומספקת תוצאות, אחרת ההשקעה תרד לטמיון.
גולשים חכמים
אחד הדברים הטובים שהקדמה עשתה לנו טמון במהפכת המודעות שלנו. הפכנו להיות לצופים ביקורתיים וצרכנים חכמים יותר. בין אם תעשו סרטון תדמית מקצועי או חובבני תדרשו לרכוש את האמון של ציבור הגולשים והיו בטוחים, הם לא ימהרו לתת לכם אותו. הם יבחנו אתכם בזכוכית מגדלת וישוו בין הביצועים שלכם לביצועים של אינספור מתחרים. מספיק שהאופן שבו אתם מרימים את הגבה בסרטון יעצבן אותם כדי שיחליטו ללכת על מישהו אחר.
למקצוענים בלבד
על מנת שגולש ייתן בכם את אמונו הכרחי שתהיה לכם כל החבילה שיש למפיקי סרטוני תדמית מקצועיים – ידיעה ויכולת בלתי מתפשרות בצד הטכני של הפקת הסרטון וכן יצירתיות, כתיבת תסריט שאין שני לו, צילום מהוקצע ועוד. זו הדרך היחידה שבה תוכלו להחליף הפקה בתשלום בהפקת "במו ידיי".
כמה עולה לכם לב הגולש?
אמנם כותרת המאמר עוסקת בשאלה האם עלות סרטון תדמית שווה לתועלת, אולם על מנת לענות על שאלה זו עליכם לשאול את עצמכם כמה עולה לכם לב הגולש. סרטון תדמית מקצועי שמביא לכם גולשים שהופכים ללקוחות ונשארים אתכם, מצדיק את העלות שלו כי אין מחיר ללקוח מתמיד ומרוצה. למידע אודות סרטון תדמית בתלת מימד