טעויות נפוצות בבחירת מילות מפתח

בחירת מילות מפתח

ככה פתאום באמצע החיים החלטתם לשנות את תחום הקריירה שלכם מזה 15 שנים, ולצאת לדרך חדשה בתחום שיעניק לכם יותר עניין, הנאה וערך. למרות שעבדתם בחברת הייטק מצליחה מזה עשר שנים, תחום החינוך בארץ נראה לכם הרבה יותר אטרקטיבי ובעל שליחות אישית שאתם מוכרחים לעשות.

> קבלו 3 סיבות ללמוד קידום אתרים

אך כמו כל איש חינוך בארץ, גם אתם רואים כי השכר אינו מספק כלל. במיוחד לא למי שכרגע יצא משכר בעל חמש ספרות בתחום ההייטק. כדי לנסות לגשר על אותם פערי משכורות, ולהישאר בתחום החינוך האהוב עליכם, החלטתם להעביר שיעורים פרטיים לתלמידים מתקשים שצריכים עזרה בשעות אחרי הצהריים, וגם עבור סטודנטים לפני תקופת המבחנים שלהם.

כדי לפרסם שאתם כעת מעבירים גם שיעורים פרטיים לקהל הרחב, וכך להביא לקוחות והכנסה, שילמתם לחברה מקצועית שתבנה לכם אתר תדמית יפה ואיכותי וגם השקעתם לא מעט כסף עבור הקידום של האתר במנוע החיפוש. הסבירו לכם שעניין הקידום באינטרנט לוקח זמן, אבל כבר יותר מחצי שנה ואין תוצאות ופניות. מדוע זה כך?

מהן מילות מפתח

אחד מהדברים הראשונים שכל מקדם אתרים עושה כדי לקדם אתר כזה א אחר, הוא לערוך מחקר מונחים על מילות המפתח של כל אתר. אותן מילות מפתח אלו הביטויים שגולשים ברחבי הרשת מקלידים בשורת החיפוש, כדי לדלות את המידע שהם מחפשים מאתרים שונים.

כדי שאתר יהיה מקודם באינטרנט בצורה טובה, איכותית ובעלת תוצאות, מילות המפתח שבהן הוא מקודם מוכרחות להיות רלוונטית לתחום בו הוא עוסק. לדוגמה, אותו אתר של המורה שמעביר שיעורים פרטיים צריך לכלול ביטויים שקשורים לתחום שלו כמו "שיעור פרטי", "שיעורים פרטיים", "לימודים פרטיים" ועוד.

כיצד בוחרים מילות מפתח רלוונטיות

גוגל מעניק לכל אותם בעלי אתרים, אנשי שיווק ומקדמי אתרים כלי יעיל ואפקטיבי לצורך בחירה והתאמה של מילות מפתח רלוונטיות לעסק ולאתר שלהם. כך ניתן להזין מילת חיפוש באותו כלי, ולקבל מידע וסטטיסטיקות בנוגע לאותה מילה כמו שיעורי החיפוש שלה באותו חודש, כמה היא פופולרית בקרב הגולשים ומהי התחרותיות עליה בין האתרים השונים.

אחת מהטעויות הנפוצות של בעלי אתרים רבים בעת קידום בגוגל היא להתמקד בעיקר במילת מפתח אחת, מקסימום שתיים, ואותה לקדם באופן שוטף. למרות שאותה מילת מפתח היא מדויקת ופופולרית בקרב הגולשים, היא לבדה אינה תוכל לספק לאתר את התנועה שהוא מעוניין בה. לכן, מומלץ לבחור כמה מילות מפתח כלליות ולא "להתקבע" על הפופולריות ביותר.

טעות נוספת ונפוצה היא חוסר שימוש בביטויי זנב ארוך. ביטויים אלו הם מילות מפתח המכילות לפחות 4 מילים שונות, לדוגמה כאשר גולשים מחפשים מסעדה באזור מגוריהם – הם יקלידו בשורת החיפוש "מסעדות מומלצות ופתוחות באזור תל אביב". לכן, מומלץ לבחור גם ביטויי זנב ארוך רלוונטיים הקשורים לאתר ולעסק לצורך מיקוד ספציפי לאותם גולשים, ולא לבחור רק בביטויים קצרים וכלליים יותר.

טכנולוגיה כסף משפטי שיווק
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
השלבים החיוניים לבניית חנות אינטרנט מוצלחת מאפס
יצירת חנות מקוונת יכולה להיות מיזם מתגמל, המציע את ההזדמנות להגיע לקהל גלובלי ולהציג את המוצרים או...
קרא עוד »
אוג 04, 2023
ניהול לידים בצורה יעילה
המאמר באדיבות CloudCom בשנים האחרונות השימושים השונים שלנו ברשת האינטרנט עולים בהתמדה מידי שנה. כיום...
קרא עוד »
ינו 16, 2020
השפעת מטענים ציבוריים על נגישות ואימוץ רכבים חשמליים – למה זה כל כך משנה?
אם תהיתם פעם למה יש כל כך הרבה התלהבות סביב רכבים חשמליים (EVs), אבל בצד השני של המתרס יש עדיין אנשים...
קרא עוד »
ספט 09, 2025
בניית קישורים איכותיים – מה חשוב לדעת?
קידום אתרים בשיטה האורגנית מחייבת תמיד בניית קישורים! ההסבר פשוט – ככל שאתרים נחשבים יותר מפנים אל...
קרא עוד »
ספט 11, 2021
יתרונות מרכזיים של מערכת פריוריטי לניהול ארגוני: הכוח שמניע את הצלחתך
בזמן שבו עידן המידע חזק יותר מאי פעם, הניהול הארגוני דורש כלים שיכולים להקנות יתרון תחרותי ולהעניק...
קרא עוד »
ספט 15, 2024
בניית אתרים
פיתוח אתרים הוא מונח המשמש לתיאור תהליך העיצוב, הבנייה והתחזוקה של אתרים. פיתוח אתרים הוא תחום שמשתנה...
קרא עוד »
יול 29, 2022
תפקידו של מנהל מערכות מידע בכל ארגון
היום, כשהמערכות החשובות ביותר של כל ארגון הן אלה שאגרות ואוספות את הדאטה והמידע שאתו עובדים, חשיבות...
קרא עוד »
ספט 20, 2022
ניהול שותפים
ניהול שותפים הוא אסטרטגיית שיווק פופולרית ויעילה המאפשרת לעסקים להגביר את הנוכחות המקוונת שלהם...
קרא עוד »
אפר 02, 2023
העשרת ידע והשראה: איך הרצאות מרתקות הופכות את הקהל למנוע חזק של שינוי
יש רגעים בחיים שאנו יושבים באולם, שומעים מישהו מדבר, ומרגישים שכל מילה שנאמרת מחלחלת פנימה. לא סתם...
קרא עוד »
אוק 30, 2025
ירון מוראדי: הקשיבו לתחושות הבטן שלכם כי זה הניסיון שלכם שמדבר
יש כל כך הרבה נסיבות כשאתם צריכים לקבל החלטה בחברה. אחד הדברים שתמיד חשובים זה מה תחושת הבטן שלכם...
קרא עוד »
אוק 18, 2022
קידום אתרים בגוגל- המדריך המלא
בעוד שבעבר שיטות הפרסום המקובלות עבור פרסום של עסק כלשהו התמקדו בפרסום ברדיו, בטלוויזיה, במודעות...
קרא עוד »
יול 28, 2021
יתרונותיו של שרת וירטואלי בענן 
עסקים רבים אינם מודעים לכך כי שימוש בשרת וירטואלי בענן יכול  לגרום להתייעלות העסק. כמו כן ניתן להבין...
קרא עוד »
מאי 19, 2021