טעויות נפוצות בבחירת מילות מפתח

בחירת מילות מפתח

ככה פתאום באמצע החיים החלטתם לשנות את תחום הקריירה שלכם מזה 15 שנים, ולצאת לדרך חדשה בתחום שיעניק לכם יותר עניין, הנאה וערך. למרות שעבדתם בחברת הייטק מצליחה מזה עשר שנים, תחום החינוך בארץ נראה לכם הרבה יותר אטרקטיבי ובעל שליחות אישית שאתם מוכרחים לעשות.

> קבלו 3 סיבות ללמוד קידום אתרים

אך כמו כל איש חינוך בארץ, גם אתם רואים כי השכר אינו מספק כלל. במיוחד לא למי שכרגע יצא משכר בעל חמש ספרות בתחום ההייטק. כדי לנסות לגשר על אותם פערי משכורות, ולהישאר בתחום החינוך האהוב עליכם, החלטתם להעביר שיעורים פרטיים לתלמידים מתקשים שצריכים עזרה בשעות אחרי הצהריים, וגם עבור סטודנטים לפני תקופת המבחנים שלהם.

כדי לפרסם שאתם כעת מעבירים גם שיעורים פרטיים לקהל הרחב, וכך להביא לקוחות והכנסה, שילמתם לחברה מקצועית שתבנה לכם אתר תדמית יפה ואיכותי וגם השקעתם לא מעט כסף עבור הקידום של האתר במנוע החיפוש. הסבירו לכם שעניין הקידום באינטרנט לוקח זמן, אבל כבר יותר מחצי שנה ואין תוצאות ופניות. מדוע זה כך?

מהן מילות מפתח

אחד מהדברים הראשונים שכל מקדם אתרים עושה כדי לקדם אתר כזה א אחר, הוא לערוך מחקר מונחים על מילות המפתח של כל אתר. אותן מילות מפתח אלו הביטויים שגולשים ברחבי הרשת מקלידים בשורת החיפוש, כדי לדלות את המידע שהם מחפשים מאתרים שונים.

כדי שאתר יהיה מקודם באינטרנט בצורה טובה, איכותית ובעלת תוצאות, מילות המפתח שבהן הוא מקודם מוכרחות להיות רלוונטית לתחום בו הוא עוסק. לדוגמה, אותו אתר של המורה שמעביר שיעורים פרטיים צריך לכלול ביטויים שקשורים לתחום שלו כמו "שיעור פרטי", "שיעורים פרטיים", "לימודים פרטיים" ועוד.

כיצד בוחרים מילות מפתח רלוונטיות

גוגל מעניק לכל אותם בעלי אתרים, אנשי שיווק ומקדמי אתרים כלי יעיל ואפקטיבי לצורך בחירה והתאמה של מילות מפתח רלוונטיות לעסק ולאתר שלהם. כך ניתן להזין מילת חיפוש באותו כלי, ולקבל מידע וסטטיסטיקות בנוגע לאותה מילה כמו שיעורי החיפוש שלה באותו חודש, כמה היא פופולרית בקרב הגולשים ומהי התחרותיות עליה בין האתרים השונים.

אחת מהטעויות הנפוצות של בעלי אתרים רבים בעת קידום בגוגל היא להתמקד בעיקר במילת מפתח אחת, מקסימום שתיים, ואותה לקדם באופן שוטף. למרות שאותה מילת מפתח היא מדויקת ופופולרית בקרב הגולשים, היא לבדה אינה תוכל לספק לאתר את התנועה שהוא מעוניין בה. לכן, מומלץ לבחור כמה מילות מפתח כלליות ולא "להתקבע" על הפופולריות ביותר.

טעות נוספת ונפוצה היא חוסר שימוש בביטויי זנב ארוך. ביטויים אלו הם מילות מפתח המכילות לפחות 4 מילים שונות, לדוגמה כאשר גולשים מחפשים מסעדה באזור מגוריהם – הם יקלידו בשורת החיפוש "מסעדות מומלצות ופתוחות באזור תל אביב". לכן, מומלץ לבחור גם ביטויי זנב ארוך רלוונטיים הקשורים לאתר ולעסק לצורך מיקוד ספציפי לאותם גולשים, ולא לבחור רק בביטויים קצרים וכלליים יותר.

טכנולוגיה כסף משפטי שיווק
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
זיהוי ומניעה: המדריך השלם לטיפול יעיל בעובש בקירות
אתם נכנסים הביתה, מריחים ריח מוזר, מגלים כתמים חשודים על הקירות, והלב מתכווץ. עובש. זה לא רק מפגע אסתטי,...
קרא עוד »
נוב 11, 2025
המערכת המקומית והעולמית של קריפטו – בין קיץ חם לחורף קפוא
כשהשמש זורחת על שוק הקריפטו, אנו מוצאים את עצמנו מתמודדים עם עליות חדות ונפילות קשות. העולם...
קרא עוד »
ספט 01, 2024
איך בוחרים חברה להפקת סרטי תדמית?
חברה להפקת סרטי תדמית היא חברה המתמחה ביצירת סרטוני תדמית עבור המוצרים או השירותים שלכם. הם יכולים גם...
קרא עוד »
אוק 19, 2022
חשיבות אבטחת אתר האינטרנט שלכם
מתקפות אתרים והתקפות סייבר גדלות במספרים מדי יום והחשיבות של יצירת אתר מאובטח ואבטחת אתרים באופן...
קרא עוד »
ספט 22, 2019
פעילות odt למבוגרים, יש משחקים גם לגדולים
ימי גיבוש הם הזדמנות מצוינת לצבור חוויות מעניינות גם עבור מבוגרים. נחמד מאד לחזור מדי פעם למשחקים...
קרא עוד »
יול 08, 2020
כרטיס עובד מקוון
כרטיס עובד מקוון הוא גרסה מאובטחת ודיגיטלית של תעודת זהות העובד הפיזית המסורתית. הוא מספק לעובדים...
קרא עוד »
ינו 17, 2023
שלום עולם!
ברוכים הבאים לוורדפרס. זה הפוסט הראשון באתר. ניתן למחוק או לערוך אותו, ולהתחיל...
קרא עוד »
אוק 15, 2018
כיצד עולם המרוצים עיצב את תפיסתו של איציק בריל לגבי הצלחה טכנולוגית
במבט ראשון, עולם מרוצי המכוניות, על שאגת המנועים והאדרנלין המתפרץ, נראה רחוק שנות אור מהעולם המחושב...
קרא עוד »
מאי 17, 2025
קורסים דיגיטליים
קורסים דיגיטליים הופכים פופולריים יותר ויותר כדרך ללמוד מיומנויות חדשות ולהשיג ידע תוך זמן קצר. הם...
קרא עוד »
מרץ 20, 2023
Power bi – הקורס המוביל בעולם המידע
כל אחד מאיתנו רוצה להיות חלק מהעולם המצליח שפורח בארץ – עולם ההייטק. בכל כמה ימים אנחנו שומעים על עוד...
קרא עוד »
יונ 12, 2022
עלות סרטון תדמית – העם עלות שווה לתועלת?
ביניכם לבין סרטון תדמית מקצועי לעסק מפרידים כמה אלפים בני שתי ספרות, אך האם יש הצדקה להוציא סכום כל-כך...
קרא עוד »
פבר 28, 2022
הפקת פרסומות וידיאו
לכולכם יוצא לראות פרסומות וידיאו. אולם- האם אתם יודעים מה עומד מאחורי הקלעים של פרסומות הווידיאו?...
קרא עוד »
פבר 21, 2019