טעויות נפוצות בבחירת מילות מפתח

בחירת מילות מפתח

ככה פתאום באמצע החיים החלטתם לשנות את תחום הקריירה שלכם מזה 15 שנים, ולצאת לדרך חדשה בתחום שיעניק לכם יותר עניין, הנאה וערך. למרות שעבדתם בחברת הייטק מצליחה מזה עשר שנים, תחום החינוך בארץ נראה לכם הרבה יותר אטרקטיבי ובעל שליחות אישית שאתם מוכרחים לעשות.

> קבלו 3 סיבות ללמוד קידום אתרים

אך כמו כל איש חינוך בארץ, גם אתם רואים כי השכר אינו מספק כלל. במיוחד לא למי שכרגע יצא משכר בעל חמש ספרות בתחום ההייטק. כדי לנסות לגשר על אותם פערי משכורות, ולהישאר בתחום החינוך האהוב עליכם, החלטתם להעביר שיעורים פרטיים לתלמידים מתקשים שצריכים עזרה בשעות אחרי הצהריים, וגם עבור סטודנטים לפני תקופת המבחנים שלהם.

כדי לפרסם שאתם כעת מעבירים גם שיעורים פרטיים לקהל הרחב, וכך להביא לקוחות והכנסה, שילמתם לחברה מקצועית שתבנה לכם אתר תדמית יפה ואיכותי וגם השקעתם לא מעט כסף עבור הקידום של האתר במנוע החיפוש. הסבירו לכם שעניין הקידום באינטרנט לוקח זמן, אבל כבר יותר מחצי שנה ואין תוצאות ופניות. מדוע זה כך?

מהן מילות מפתח

אחד מהדברים הראשונים שכל מקדם אתרים עושה כדי לקדם אתר כזה א אחר, הוא לערוך מחקר מונחים על מילות המפתח של כל אתר. אותן מילות מפתח אלו הביטויים שגולשים ברחבי הרשת מקלידים בשורת החיפוש, כדי לדלות את המידע שהם מחפשים מאתרים שונים.

כדי שאתר יהיה מקודם באינטרנט בצורה טובה, איכותית ובעלת תוצאות, מילות המפתח שבהן הוא מקודם מוכרחות להיות רלוונטית לתחום בו הוא עוסק. לדוגמה, אותו אתר של המורה שמעביר שיעורים פרטיים צריך לכלול ביטויים שקשורים לתחום שלו כמו "שיעור פרטי", "שיעורים פרטיים", "לימודים פרטיים" ועוד.

כיצד בוחרים מילות מפתח רלוונטיות

גוגל מעניק לכל אותם בעלי אתרים, אנשי שיווק ומקדמי אתרים כלי יעיל ואפקטיבי לצורך בחירה והתאמה של מילות מפתח רלוונטיות לעסק ולאתר שלהם. כך ניתן להזין מילת חיפוש באותו כלי, ולקבל מידע וסטטיסטיקות בנוגע לאותה מילה כמו שיעורי החיפוש שלה באותו חודש, כמה היא פופולרית בקרב הגולשים ומהי התחרותיות עליה בין האתרים השונים.

אחת מהטעויות הנפוצות של בעלי אתרים רבים בעת קידום בגוגל היא להתמקד בעיקר במילת מפתח אחת, מקסימום שתיים, ואותה לקדם באופן שוטף. למרות שאותה מילת מפתח היא מדויקת ופופולרית בקרב הגולשים, היא לבדה אינה תוכל לספק לאתר את התנועה שהוא מעוניין בה. לכן, מומלץ לבחור כמה מילות מפתח כלליות ולא "להתקבע" על הפופולריות ביותר.

טעות נוספת ונפוצה היא חוסר שימוש בביטויי זנב ארוך. ביטויים אלו הם מילות מפתח המכילות לפחות 4 מילים שונות, לדוגמה כאשר גולשים מחפשים מסעדה באזור מגוריהם – הם יקלידו בשורת החיפוש "מסעדות מומלצות ופתוחות באזור תל אביב". לכן, מומלץ לבחור גם ביטויי זנב ארוך רלוונטיים הקשורים לאתר ולעסק לצורך מיקוד ספציפי לאותם גולשים, ולא לבחור רק בביטויים קצרים וכלליים יותר.

טכנולוגיה כסף משפטי שיווק
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
צילום מוצרים – איך זה עובד?
צילום מוצרים זהו שירות שיכול להקפיץ את אתר המסחר שלכם מספר שלבים קדימה ולהפוך אותו להרבה יותר מוצלח....
קרא עוד »
יונ 09, 2021
לשון הרע – לעשות את זה נכון
כשאנחנו רוצים להגיש תביעה כנגד אדם מסוים בגין לשון הרע, עלינו לדעת כיצד לעשות את זה. אנחנו צריכים לדעת...
קרא עוד »
יונ 08, 2020
שיווק דיגיטלי: כל הדרכים למנף את העסק שלכם
רוב בעלי העסקים כבר יודעים שאפיקי השיווק הדיגיטלי נחשבים לטובים ויעילים ביותר, זאת לצד כמה אפיקי...
קרא עוד »
נוב 17, 2019
מהי חנות וירטואלית
סביר להניח שכל אחד שמע את הביטוי חנות וירטואלית לפחות פעם אחת בחייו, אם לא יותר. ביטוי זה הפך להיות...
קרא עוד »
אוק 23, 2019
מה ההבדל בין קידום ממומן לקידום אורגני
אנשים רבים מתבלבלים בין קידום ממומן לקידום אורגני, אך חשוב להבין כי ישנו הבדל מהותי בין שתי שיטות...
קרא עוד »
דצמ 03, 2020
הטכנולוגיה הכי מודרנית כדי להעצים את העסק שלך
רוצים לעשות את הצעד הבא בניהול העסק ולוודא שאתם עושים שימוש בטכנולוגיה החדישה ביותר בתחום המחשוב על...
קרא עוד »
אוק 04, 2019
חברות כח אדם
בכל מקום עבודה, ייתכן שיהיה צורך להרחיב את הצוות ולכלול עובדים זמניים וקבועים נוספים כדי לעמוד בקצב...
קרא עוד »
פבר 15, 2022
איך עובדת סליקה באינטרנט
כל בעל עסק או בעל מקצוע שמכבדים את עצמם, מחזיקים ברשותם אתר אינטרנט או עמוד פייסבוק, דרכם ניתן לרכוש...
קרא עוד »
דצמ 01, 2019
קידום אתרים בגוגל- המדריך המלא
בעוד שבעבר שיטות הפרסום המקובלות עבור פרסום של עסק כלשהו התמקדו בפרסום ברדיו, בטלוויזיה, במודעות...
קרא עוד »
יול 28, 2021
התאמה אישית של קופות רושמות: הסוד שכל עסק חייב להכיר!
כמה חשבתם פעם על הקופה הרושמת שלכם? כן, היא לא רק תיבה קסומה שמקבלת את הכסף ועושה "קולק" – היא אחד הכלים...
קרא עוד »
ספט 12, 2025
למה חשוב שיהיה לכם קורא שיקים בעסק?
הרעיון של צ'ק הוא פשוט מאוד. צ'ק הוא סוג של תשלום שאתה משלם לאדם או לחברה אחרת. הם משמשים בצורות רבות...
קרא עוד »
מרץ 19, 2023
החתמת חשבוניות בכמויות בשרת – למה זה לא רק נחוץ, אלא גם גאוני!
אם אתם חושבים שהחתמת חשבוניות זה משהו פשוט שרק לוקח זמן וכאב ראש, תחשבו שוב. ברמה העסקית היום – החתמת...
קרא עוד »
נוב 12, 2025