דרושים יוטיוברים : הפקות תוכן בשפה של הצעירים
אם הילדים של פעם התעסקו בעיקר במשחקי כדור בחצר הפנימית של הבניין, הרי שהילדים של היום נראים אחרת לחלוטין. רובם עסוקים במשך שעות בשיטוט ברשתות החברתיות, בהעלאה של תמונות וסרטונים לפייסבוק או ליוטיוב וכמובן במשחקי מחשב שונים ומשונים. רוב ההורים מרגישים שהם לא מבינים את הילדים, לא מבינים את הצורך לבהות שעות במסך המחשב או לצלם תמונות וסרטונים לאינסטגרם. אך למעשה, זוהי השפה של הצעירים, ולכן זוהי גם הדרך של החברות השונות להגיע אליהם. אם בעבר אמצעי השיווק היעילים ביותר היו העיתונים והטלוויזיה, הרי שבעידן הנוכחי מדובר בעיקר על הרשתות החברתיות שמתחרות ביניהן על תשומת הלב של הצעירים. לכן אין זה מפתיע כי דרושים יוטיוברים כדי להעביר את המסרים השיווקיים של החברות השונות אשר מיועדים במיוחד לבני נוער וילדים. זוהי הדרך היעילה ביותר לבצע הפקות תוכן איכותית שתוכל להגיע ליעד הרצוי.
דרושים יוטיוברים – דרך חדישה להתפרנס מסרטונים
רובינו כבר שמענו על היוטיוברים הצעירים אשר בוחנים צעצועים חדשים תחת המצלמה, מספרים על הרושם שהצעצוע מייצר וכמובן על חווית המשחק בו. מדובר על ילדים צעירים למדי, אשר מצליחים לגרוף אלפי דולרים באמצעות סרטונים פשוטים ולא מסובכים במיוחד. כמובן שחשוב להבין שלא כל סרטון שתעלו ליוטיוב יגיע לכמות צפיות אסטרונומית, אלא יש צורך להתמיד, להשקיע ולייצר לעצמכם 'שם' בנישה הייחודית לכם. מצד שני, ניתן לראות כמות עצומה של גולשים, אשר נכנסים מידי יום ביומו ליוטיוב כדי לראות סרטוני חתולים משעשעים, ללמוד על איך לתפעל את הסמארטפון החדש שלהם או פשוט ללמוד לגבי נושא כלשהו שמעניין אותם. לרוב הצעירים אין את הסבלנות הדרושה כדי לקרוא מאמרים מקצועיים, אלא הם מעדיפים לראות סרטון קצר של 3 דקות במטרה ללמוד את מה שמעניין אותם. החברות הגדולות כבר הבינו את הפוטנציאל, ולכן מחפשות יוטיוברים מצליחים שיוכלו לקדם את המוצרים והשירותים שלהם לקהל הצעיר.
לסיכום, כל מי שנהנה לצלם סרטונים ולהעלות אותם ליוטיוב, יכול לגלות שהתחביב שלו מהווה פוטנציאל למקצוע מבוקש. האמונה היא שככל שהזמן יתקדם, כך יגבר הביקוש ליוטיוברים מקצועיים.
המידע באדיבות אתר http://alljobs.co.il/