מהו מטבע הקריפטו של פייסבוק?

קריפטו

המאמר באדיבות https://www.bitsofgold.co.il

בשנים האחרונות, יותר ויותר אנשים שמים לב למטבעות וירטואליים, בעוד שמדובר במטבע דיגיטאלי אשר מאפשר רכישת מוצרים ושירותים דרך אפליקציות ארנק דיגיטלי. מטרתן של המטבעות, היא לאפשר תשלומים בעת מסחר ללא תוספות שכוללים מטבעות רגילים, בעוד שחברות טכנולוגיה הן אלה שמשיקות בכול זמן מטבעות חדשים לעולם.

מה זה מטבע דיגיטאלי? 

מטבעות כאלה ידועים כמבוזרים והם אמצעי תשלום שערכו אינם נקבע לפי ערכים של סחורה או של גופים ממשלתיים – אלא על פי הסכמות בין סוחרים ורשתות בהן משתמשים במטבע. בכך ניתן למצוא מטבעות כמו ביטקיון, ריפל, אתריון ועוד, אשר הושקו לעולם על ידי חברות ענק כמו פייפאל ,מאסטרקארד,איביי ואובר, קוינבייס בעוד שאחת החברות הבולטות היא זאת של הרשת החברתית הנפוצה ביותר בעולם, הלוא היא פייסבוק. 

מהו המטבע של פייסבוק? 

מטבע הקריפטו של הענקית פייסבוק ידוע בשם ליברה, והוא כסף שיגובה באמצעות נכסים ממשיים. הנכסים יספקו אבטחה כי המטבעות בעלי ערך והם יאושרו תשלום באמצעות ארנק דיגיטאלי. המטבעות של פייסבוק הן פיתוח של ארגוני ענק מתחומי הפיננסיים כמו פיפאל, ויזה, מאסטר כארד, איביי וכדומה. ענקיות הטכנולוגיה יאפשרו להשתמש במטבעות בגל הגיבוי והתשתיות שמקנות גידול בעסקאות, אשר יתבצעו באמצעות מטבעות דיגיטאליים. 

השימוש במטבעות יהיה מעולה בעיקר בין גופים פיננסיים או בין לקוחות ששירותים פיננסיים עולים להם כסף רב. קיומו של המטבע יספק עסקאות ללא עמלות וללא תשלומים לרשויות או למוסדות פיננסיים. 

התשתיות של ליברה – במה זה שונה מהאחרות? 

חשוב לדעת כי התשתיות של המטבעות של פייסבוק הלוא הם הליברה, ישענו על נכסים כמו אגרות חוב, פקדונות ושאר נכסים שמגובים במטבעות כמו דולר ואירו. הארגון שיהיה אמון על המטבעות ינפיק מטבעות מהמחזור ויספק ביקוש גדול. כאן מגיע השוני בין ליברה לביטקוין, שאין לו תכנית בטוחה או חוקית. בשל כל אלה מומלץ לחקור יותר אודות מטבעות הקריפטו של פייסבוק ולהיחשף את שיטות השקעה הטובות ביותר והחדשות. 

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
השלבים בבניית חנות באינטרנט
כיום יש דרכים שונות להקים חנות באינטרנט ולשווק מוצרים אונליין. למעשה מדובר באחת הדרכים הטובות ביותר...
קרא עוד »
אפר 24, 2022
בניית אתרים
פיתוח אתרים הוא מיומנות חיונית עבור כל חברה שרוצה להישאר תחרותית בעידן הדיגיטלי. זהו תחום תחרותי...
קרא עוד »
נוב 09, 2022
איך לבחור ספק אינטרנט ביתי?
חשוב לבחור בספק אינטרנט אמין, איכותי וכזה שיספק לכם את השירות הנדרש לכם, במחיר הטוב ביותר ועם שירות...
קרא עוד »
מרץ 17, 2021