מה ההבדל בין קידום ממומן לקידום אורגני
אנשים רבים מתבלבלים בין קידום ממומן לקידום אורגני, אך חשוב להבין כי ישנו הבדל מהותי בין שתי שיטות הקידום. קידום אתרים ממומן הינו למעשה קמפיין, אשר נועד להגדיל את החשיפה לאתר תוך זמן קצר בלבד, דבר שיכול להתאים במיוחד לאתרים חדשים ולא מוכרים. כמו כן, כאשר מדובר על עסק הזקוק בדחיפות להגדלת הרווחיות שלו, ישנו היגיון להשקיע בקידום ממומן. בצורה כזו ניתן לקבל כמות גדולה של פניות רלוונטיות, אשר מומרות למכירות מוצלחות. אך חשוב להבין כי ברגע שהקמפיין נגמר, האתר חוזר לאנונימיות שלו, היות והוא כבר לא יופיע בעמוד התוצאות הראשון. כדאי לציין כי כל הרעיון של הקידום הממומן מתבסס על מחיר עבור הקלקה. כל אחד יכול לקבוע מהו המחיר המקסימלי שהוא מוכן לשלם עבור הקלקה על המודעה שלו, דבר שקובע את המיקום של המודעה במעלה רשימת התוצאות. למעשה בכל פעם שהגולש מקליק על המודעה ונכנס לעמוד הנחיתה, הדבר עולה כסף עבור בעל האתר.
ההבדל בין קידום ממומן לקידום אורגני – נעים להכיר!
כאמור, ישנם הבדלים רבים בין שתי שיטות השיווק, לכן כדאי להכיר אותם במטרה לבחור בשיטה המתאימה ביותר לצרכים ולרצונות שלכם. בעוד שהקידום הממומן מספק תוצאות מיידיות, הקידום אורגני דורש הרבה יותר זמן וסבלנות. מצד שני, לעומת הקידום הממומן, הקידום האורגני נחשב ליציב יותר, היות והוא מקדם את האתר במעלה רשימת התוצאות לאורך זמן. בסופו של דבר, כאשר האתר יוצב בעמוד הראשון של גוגל, הוא יישאר שם לאורך זמן, היות והוא אינו תלוי בתקציב של הקמפיין הממומן ואינו תלוי בכמות ההקלקות. אתר שמקודם בצורה אורגנית לעמוד הראשון, נחשב לאתר איכותי ואמין יותר, היות ויש צורך לעמוד בסטנדרטים הגבוהים ביותר, כדי להגיע לתוצאה מסוג זה.