קידום אתרים בגוגל- המדריך המלא

בעוד שבעבר שיטות הפרסום המקובלות עבור פרסום של עסק כלשהו התמקדו בפרסום ברדיו, בטלוויזיה, במודעות רחוב או במודעות עיתונים, כיום מרבית העסקים מבינים כי הפרסום והשיווק החזקים ביותר הם באמצעות האינטרנט. כמעט כל אדם שמחפש כיום מוצר או שירות כלשהו יעשה זאת באמצעות גוגל שמהווה מנוע חיפוש חכם ומדויק המציע לכל גולש תוצאות אמינות ומדויקות בהתאם לשאילתת החיפוש שלו. על כן, כל עסק צריך לדאוג שיהיה לו אתר אינטרנט איכותי מאוד וכן, שכמה שיותר גולשים שיחפשו מוצרים או שירותים שהעסק מספק, יבחרו דווקא באתר של העסק על פני האתרים של העסקים המתחרים. כיצד עושים זאת? באמצעות קידום אתרים בגוגל.

קידום אתרים בגוגל- מה זה אומר?

כאשר מדובר על קידום אתרים בגוגל מדובר על ביצוע פעולות שהמטרה שלהן היא לגרום לאתר של עסק כלשהו להופיע בין תוצאות החיפוש הראשונות בגוגל, בהתאם לשאילתת חיפוש רלוונטית של גולש. ככל שהאתר יופיע מוקדם יותר בין תוצאות החיפוש של גוגל כך סיכוי גבוה יותר שכמה שיותר גולשים שמהווים את קהל היעד של העסק יבחרו להיכנס לאתר שלו על פני אתרים שמתחרים בו. ניתן לקדם אתר בשיטה הממומנת שבה בעצם יוצרים קמפיין ממומן בגוגל אדוורדס שכולל מודעות ממומנות שמופיעות למחפש בגוגל בהתאם למילות מפתח ספציפיות שהוגדרו מראש לקמפיין. בשיטה המדוברת משלמים על כל קליק שהוקלק על המודעה. המודעות מוסרות מתוצאות החיפוש כאשר התקציב של הקמפיין נגמר.

השיטה הנוספת והיעילה יותר לטווח הרחוק עבור קידום אתרים בגוגל היא השיטה האורגנית. בשיטה זאת המקדם מבצע מגוון פעולות שונות הן בתוך האתר והן מחוץ לאתר על מנת לגרום לאלגוריתם החיפוש של גוגל לדרג את האתר כמה שיותר גבוה ובהתאם לכך להציג אותו בין תוצאות החיפוש הראשונות בגוגל. הפעולות שיש לבצע יהיו בהתאם לדרישות האלגוריתם של גוגל, כאשר עבודתו של המקדם היא לבחון באופן שוטף כיצד האלגוריתם של גוגל מדרג אתרים ובהתאם לכך לבצע את הפעולות הרלוונטיות לדירוג האתר. למידע אודות בניית אתרים

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך

בניית אתרים מקצועיים

מחירי בניית אתרים 2021

בניית אתר אינטרנטי לעסק, אחד המהלכים החשובים ביותר שעסק צריך לעשות בתחילת דרכו. זהו כרטיס הביקור של העסק, מרכז המידע והכי חשוב – פלטפורמת מכירה

קרא עוד »