מאגרי תמונות מובילים באינטרנט: לא צריך לחפש יותר

מאגרי תמונות מובילים באינטרנט: לא צריך לחפש יותר

לא פעם, כשאנחנו כותבים פוסט בפייסבוק או מצייצים ציוץ בטוויטר, אנחנו רוצים לעלות תמונה מסוימת שתשלב עם הפוסט. במקרה כזה אנחנו פונים לגוגל ומחפשים שם תמונה מתאימה. מאחר ומדובר על מנגנון חופשי ברוב המקרים שאין לנו שום בעיה להשתמש בו כאנשים פרטיים, אז אנחנו לא מייחסים לזה חשיבות.

אך תתארו לעצמכם את הסיטואציה הבאה, בעל עסק רוצה להקים אתר, הוא זקוק לתמונות שיעצבו אותו, בין אם זה ברקע ובין אם זה בתוך המאמרים עצמם. מדובר על כמות גדולה של תמונות, כולן מיועדות לפרסום או קידום אתרים בגוגל אשר נועד לייצר טראפיק, נועד לייצר הכנסה. הוא לא יכול להשתמש בתמונות שנמצאות במאגרים בגוגל, בין אם זה בגלל שזה פשוט לא פרקטי, בין אם זה בגלל שהתמונות לא באיכות אחידה, ובין אם זה בגלל שזה פשוט לא חוקי.

התמונות מוגנות בזכויות יוצרים של הצלמים, כל תמונה מוגדרת האם היא מוגנת או לא, להתחיל לחפש האם תמונה מסוימת כן מוגנת ותמונה אחרת, זה עלול להיות בעייתי, לכן הפתרון הוא לפנות אל מאגרים שמכילים כמות גדולה של תמונות משם אפשר לקחת כל תמונה שרוצים, ללא שום בעיה. אומנם זה עולה כסף, אך הסכום הוא לא גבוה, המאגר מכיל כמות עצומה של תמונות שאפשר להשתמש בהן לצרכים שונים, וכולן באיכות מאוד גבוהה.

צריך להדגיש פה עוד נקודה, שימוש עם מאגרי תמונות מומלצים, בוודאי במאגרים המובילים, הוא הרבה יותר קל ופשוט מאשר שימוש באתרים רגילים. מדובר על מאגרים שגם משלבים מערכת חיפוש אטרקטיבית, מערכת חיפוש נכונה ופשוטה, וגם מאפשרים לנו ליהנות כל הזמן מעדכונים חדשים, תמונות חדשות שנכנסות למאגר ואנחנו יכולים לעשות בהן שימוש באופן חופשי.

לכן, אם אנחנו בעלי אתרים או עובדים על אתרי אינטרנט, עמודים בפייסבוק או כל מוצר אינטרנטי אחר, חשוב מאוד שאנחנו נכיר את עולם קניית תמונות ומאגרים וחשוב לא פחות שאנחנו נתחבר אל אחד מהם, כך אנחנו נוכל ליהנות ממגוון רחב של תמונות באופן חופשי מבלי שנצטרך לעבוד קשה מדי על חיפושן.

 

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מה ההבדל בין קידום ממומן לקידום אורגני
אנשים רבים מתבלבלים בין קידום ממומן לקידום אורגני, אך חשוב להבין כי ישנו הבדל מהותי בין שתי שיטות...
קרא עוד »
דצמ 03, 2020
מיתוג לעסקים
מיתוג הוא תהליך יצירת זהות עבור חברה או מוצר. זה כולל עיצוב לוגו וחומרים שיווקיים. מיתוג משמש לעתים...
קרא עוד »
ספט 16, 2022
דוגמא לעבודה סמינריונית גמורה – עד כמה ניתן להסתמך על זה?
כסף קונה (כמעט) הכל. כסף יכול לקנות זמן, ידע ואפילו עבודה סמינריונית. אולם, לא כל אחד שמציע את שירותיו...
קרא עוד »
ינו 30, 2022