5 פתרונות אבטחה ותקשורת שמומלץ להחזיק בעסק
תאריך: אוק 27, 2020
כל עסק חייב להחזיק ברשותו מערכות עם פתרונות אבטחה ותקשורת שונים המסייעות לו בניהול הפעילות השוטפת. עסקים קטנים יסתפקו במערכות ההכרחיות והבסיסיות, וגדולים לא יסתפקו בפחות מכל המערכות הנדרשות וירצו שהן תהיינה מקיפות ובאיכות גבוהה. שימוש במקצתן או בכולם יתרמו לזרימת פעילות טובה וכזאת אשר תוביל לתוצאות רצויות. המערכות הללו תורמות לשליטה, ובקרה, לאבטחה, לניהול ישיבות, לתקשורת בין אגפים ועם גורמים חיצוניים, להגנה, ליצירת קשר טוב יותר עם לקוחות, ספקים ועוד.
מערכות נדרשות
- תשתית תקשורת – מספקת מענה לתקשורת יעילה בין מחשבים, לחיבור מהיר לאינטרנט, לנקודות קצה למשתמשים, לחומות אש להגנה ואבטחה, לבחירת שרת ראשי, לגיבוי עבורו, לטיפול בבאגים הנוצרים ועוד.
- מערכת שו"ב – שליטה ובקרה על כל הנעשה בשטח המפעל, העסק ואף בסביבתו הקרובה. כוללת מצלמות אבטחה היקפיות ופנימיות במעגל סגור ויחידת בקרה.
- מערכת בקרת כניסה – נועדה לשלוט על הנכנסים בשערי העסק, שליטה על אגפים שונים על ידי מידור ואי מתן אפשרות כניסה לעובד שאינו נמנה על האגף, שליטה בנושאי כוח אדם כולל השקה למערכת השכר המעוניינת בדיווחים יומיים על הימצאות העובדים ועוד.
- מערכת מולטי מדיה – נדרשת בארגונים גדולים לצורך קיום ישיבות פנימיות, קשר עם הסביבה החיצונית ובין היתר, לקוחות, ספקים ועוד. מערכת כזאת נדרשת גם בעסקים המספקים שירות לציבור לקוחות כמו: מסעדות, סופרמרקטים, מרפאות ומוסדות בריאות אחרים, מוסדות ציבור ועוד.
- מערכת אזעקה – להגנה על העסק בשעות בהן אין פעילות. בעסקים רבים ההגנה נדרשת גם ביום מערכת אזעקה וגילוי מתקדמת. היא מתריעה על חדירת זרים, מחוברת למוקד או לטלפונים מזוהים, מצלמת במעגל סגור ועוד.
התקנה ושירות
מומלץ לקבל שירות מחברה המתמחה בהתקנת מערכות אלו. השירות כולל ייעץ, התקנה, תחזוקה ותמיכה טכנית על בסיס שוטף.