שיווק באינסטגרם – למה חשוב שנעשה את זה?
היום, עומדים לרשותנו הרבה מאוד אמצעים לפרסום ושיווק ברחבי האינטרנט, כאשר בכל פלטפורמה, כל כלי שעומד לרשותנו לצורך פרסום ושיווק מוצרים, שירותים או עסקים, צריך לדעת כיצד לבצע את ההתאמות הנדרשות, בשביל שנוכל לייצר תוכנית פרסום אופטימאלית שתייצר עבורנו תוצאות איכותיות.
למשל, אם אנחנו בוחרים לשווק מוצרים ושירותים באינסטגרם, אז עלינו לדעת כיצד לעשות זאת באופן מקצועי ומדויק. עלינו לדעת כיצד להשתמש בכלי שעומד לרשותנו לצורך שיווק באינסטגרם, על מנת שבסופו של דבר נוכל להציג בפני הגולשים את המוצרים והשירותים שלנו, כפי שאנחנו מעוניינים, באופן שימשוך את תשומת הלב שלהם ויגרום להם לרצות לרכוש את המוצר או השירות שאנחנו רוצים למכור להם.
כידוע, אינסטגרם היא רשת חברתית מבוססת תמונות וסרטונים קצרים. להבדיל מרשתות חברתיות אחרות, דוגמא פייסבוק או טוויטר, היא איננה מתבססת על מלל ולכן אנחנו נעדיף במקרים רבים להשתמש ברשת זו, מאחר והיא מאפשרת לנו לקדם ולשווק מוצרים ושירותים, דרך אמצעים שיכולים למשוך את העין של הגולש בצורה ייחודית.
איך משתמשים באינסטגרם לצורך שיווק ופרסום?
ראשית, אנחנו יכולים להשתמש בתמונות של המוצר או השירות אותו אנחנו מבקשים לקדם. אנחנו יכולים להציג תמונות של המוצר כפי שהוא נראה וכן כאשר הוא בשימוש של צרכנים שונים.
שנית, אנחנו יכולים להשתמש בסרטונים מסוגים שונים וייחודים, הן בשביל להראות איך המוצר או הסרטון עובדים, כמו כן אנחנו יכולים לייצר פרסומות קצרות, ולפרסם אותן באינסטגרם.
שלישית, בדומה לפייסבוק ולרשתות חברתיות אחרות, יש לנו אפשרות לפרסם את הפרסומים שלנו תחת שיווק וקידום באינסטגרם בשיטת קידום ממומן, על מנת למשוך קהל לקוחות רחב וגדול.
ארבע, אנחנו יכולים לנסות ולייצר פעילות ענפה, רחבה, דרך תקשורת עם גורמים שונים שיחשפו את הפרסומים שלנו בפני הקהל שלהם.